Terug

  • Taalcursussen voor thuis, studie of onderweg - Snelle levering of Direct Online leren

Klantenservice

Klantenservice

 

Service en Support

Onze klantenservice is op werkdagen van 09:30-12:30 uur telefonisch te bereiken voor een direct antwoord op je vragen
met betrekking tot productinformatie, bestellen, betalen en verzending.

Mocht je je bestelling willen annuleren of retourneren, dan staat onze klantenservice ook voor je klaar.


Hoe kan je ons bereiken?

-e-mail: klantenservice@talendomein.nl
-Telefoon: 0485-820204 / 0031-485-820204

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op de volgende dagen:
Ma., Di., Wo., Vr.: 9.30 tot 12.30 uur 


Op deze pagina vindt je meer informatie over het retourneren van artikelen, garantie en support.


Retour zenden of annuleren van bestelde artikelen

Mocht een artikel of afhandeling van een bestelling niet voldoen aan uw verwachtingen dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren.. U mag een artikel, indien redelijkerwijs nodig, wel uitproberen, zolang dit geen gebruikssporen achterlaat. Voor sommige artikelen zoals programma's op CD-Rom, USB-Stick of DVD, gelden bepaalde voorwaarden of uitzonderingen voor retournering.

Zie voor meer informatie: Retourneren en herroepingsrecht

Retournering bij beschadigingen, defecten of garantie

Talendomein streeft naar goede kwaliteit. Is de bestelling onverhoopt toch beschadigd of defect bij ontvangst? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. De artikelen worden kosteloos omgeruild voor vervangende exemplaren. Stuur bij de retourzending altijd een kopie van de factuur mee, en vermeld de eventuele klacht. Wij stellen het op prijs als u dit eerst meldt via de klantenservice van Talendomein of via klantenservice@talendomein.nl. De verzendkosten voor de retourzending worden vergoed.

Retourbeleid garantie

Voor alle artikelen die u bij Talendomein.nl besteld, geldt de wettelijke garantie van minimaal 2 jaar.
Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing aanbieden. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. 
Op software wordt afhankelijk van de uitgever tevens minimaal 2 jaar garantie & support gegeven. Hierna blijft dit afhankelijk van updates die door bijvoorbeeld voor Windows of Mac.OS besturingssystemen gegeven worden.

Garantie bij een defect binnen 8 dagen

Mocht een artikel defect of beschadigd zijn direct bij ontvangst, dan kunt u deze binnen 8 dagen aan ons retourneren. Alleen in deze gevallen kunnen wij het omruilen van het beschadigde of niet (naar behoren) functionerende product inruilen tegen een nieuw product. Informeer ons vooraf of via mail, of telefoon zodat wij zo snel mogelijk kunnen ruilen, maar ook om te kunnen beoordelen of een product daadwerkelijk defect is. In sommige gevallen kunnen we het telefonisch met u oplossen.

Garantie bij een defect na 8 dagen, maar binnen de garantietermijn

Als u beroep wilt doen op garantie in de periode nadat de eerdergenoemde 8 dagen verstreken zijn, dan geldt de normale garantieprocedure. 

  • Als u in aanmerking wilt komen voor garantie, d.m.v. een terugbetaling, reparatie of vervanging, dient het defecte product vrij te zijn van fouten veroorzaakt door een ongeluk, verwaarlozing, misbruik of normale slijtage.
  • U meldt het probleem bij onze klantenservice (via e-mail of telefonisch), waarna wij u zullen vragen om het product op te sturen naar het postadres van PC Media & Talendomein. De termijn waarbinnen de melding dient te vallen betreft 2 jaar.
  • Wij beoordelen de storing. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant.  Meestal wordt het product omgeruild voor een nieuw of vervangend exemplaar.
  • Indien er geen vervangend product beschikbaar is, zal een ander product worden aangeboden of een creditnota worden uitgegeven. In bepaalde gevallen zal een volledige terugbetaling worden aangeboden. 

Als er na beoordeling geen fout kan worden geconstateerd, dan zal het artikel aan u worden geretourneerd.
Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen. 

Annuleringen

Een bestelling kan geannuleerd worden als de verzending nog niet heeft plaatsgevonden, en de annulering telefonisch of per email is aangevraagd. Als de bestelling reeds betaald is, zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar binnen uiterlijk 14 dagen worden teruggestort, of kan er een ander artikel besteld worden.

Klachtenregeling

Talendomein.nl probeert haar dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren, dat u als klant, niet helemaal tevreden bent over de levering van onze producten of onze dienstverlening. Dan kan er een klacht ontstaan. Voor de behandeling van deze klachten hebben wij de onderstaande voorzieningen en werkwijze.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@talendomein.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Maak je klacht schriftelijk of via email kenbaar als volgt:

  • Per email: klantenservice@talendomein.nl
  • Per post: PC Media & Talendomein.nl
                  Heikantseweg 12
                  6587 AN Middelaar 

Je kunt klachten indienen over producten die Talendomein levert, alsook over de dienstverlening. Klachten worden binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord.
Vermeld bij de  klacht altijd duidelijk je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en een eventueel bestelnummer.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Omdat wij lid zijn van Thuiswinkel.org heb je ook toegang tot de geschillencommissie Thuiswinkel en het Europees ODR platform.

  


Thuiswinkel Waarborg Keurmerk PC Media

Talendomein is aangesloten bij de Algemene Thuiswinkel Organisatie.

Het keurmerk Thuiswinkel Waarborg staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en service. Alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, kortweg, Thuiswinkel.org, onderschrijven de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg. In deze gedragsregels wordt verwezen naar relevante Europese en Nederlandse wet-, regelgeving en richtlijnen. Ook verwijzen de gedragsregels naar door Thuiswinkel.org gemaakte afspraken met marktpartijen (bijvoorbeeld de Consumentenbond). De gedragsregels verwijzen tenslotte tevens naar bindende algemene voorwaarden en adequate geschillenbeslechting.

De gedragsregels zijn direct gekoppeld aan het Thuiswinkel Waarborg, hét consumenten keurmerk voor veilig en betrouwbaar winkelen via internet, telefoon, catalogus, post, etc. Voor consumenten betekent dit dat alle aangesloten leden zich houden aan regels rond informatieplicht, privacy, herroepingsrecht, terugbetaling en geschillenbeslechting.

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Garantie

1.1 Hoe kan ik een product retourneren

Het kan altijd voorkomen dat je niet tevreden bent over een toegestuurd product.

Zie hiervoor onze Herroepingsrecht 

2. Veelgestelde vragen

2.1 Uit welke taal kan ik Nederlands leren?

Met de Eurotalk en uTalk taalcursussen kan je het Nederlands leren vanuit meer dan 100 verschillende talen. Kies je brontaal bij het opstarten van de cursus, en deze is altijd weer te wijzigen naar een andere taal.

 

2.2 Hoe staat het met mijn bestelling?

 

Vragen over de status van je bestelling kunnen via e-mail of telefonisch bij onze klantenservice nagevraagd worden.

Het is belangrijk om het bestelnummer van je bestelling, of je naam- en adresgegevens te vermelden of bij de hand te hebben. Het bestelnummer is terug te vinden in de bestelbevestiging die wij via e-mail hebben verzonden.

2.3 Het zoeken naar de gewenste taalcursus

Er zijn momenteel taalcursussen beschikbaar voor 152 talen.

De niveaus varieren van kinderen tot beginners, van gevorderden tot vergevorderen en zakelijk gebruik.

Cursussen zijn verkrijgbaar op CD-Rom, DVD-Rom, USB-Stick, Audio CD of als leerboek. Er zijn ook taalcursussen verkrijgbaar als directe download en als online taalcursus, waarmee na aankoop direct gestart kan worden met het leren van de taal.

De gewenste taalcursus kan gevonden worden via de pagina: Taalcursussen voor 156 talen.
Door te klikken op de taal die je wilt leren of vertalen, verschijnt een overzicht met beschikbare zelfstudie taalcursussen, online taalcursussen, leerboeken en vertaalcomputers. De meeste artikelen zijn op voorraad en kunnen binnen 24 uur worden thuisbezorgd of online worden geleerd.

2.4 Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja de prijs bij ieder product is inclusief BTW.

Bedrijven in de EU kunnen hun BTW nummer ingeven, zodat de ICP regeling van toepassing is.

2.5 Kan ik nogmaals mijn download gegevens voor een betaalde cursus opvragen

Ja u kan via email, of telefonisch de downloadgegevens weer opvragen.
Deze worden per email naar u verstuurd.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box